måndag 16 januari 2012

Att önska sig...

Som sagt, "snart" fyller jag år och jag har tänkt lite på det. Jag har rätt svårt att komma på saker som jag önskar mig. Jag nöjer mig väldigt lätt med vad jag har. Känner inte direkt ett stort ha-begär helt enkelt. Jag nöjer mig att köpa lite nya kläder nån gång och nu för tiden, ett nagellack kanske. Har förstått att det ska firas att man fyller 25 år, halvvägs till 50, känns stabilt. Haha.

Eftersom jag vet att en del av mina familjemedlemmar läser denna blogg så kan jag ju försöka knö fram lite önskningar. Har inga krav över huvudtaget att jag ska ha presenter men lägger fram några förslag så jag inte framstår som en tråkigt vuxen som inte kan önska sig något. Inser att det mest blir önskningar om presentkort men det är önskningar i alla fall!

- En ny kamera. Den jag har nu är lite väl slow. :)
- Presentkort på Gina Tricot.
- Presentkort på Kicks. (Till något nytt nagellack).
- Presentkort på Hemtex, Mio, Ikea? Hade varit kul med lite ny inredning hemma.
- Ett förkläde
- Snabb batteriladdare
- Dagkräm till ansiktet för torr hy
- Värmeskyddande spray för håret

Japp, det var väl det jag kunde pressa fram. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar