lördag 21 januari 2012

Välkommen vår och sommar

Snön öser ner ikväll och vissa tjoar säkert av lycka medan jag längtar efter blommor, gröna löv på alla träd, värmen som omfamnar en när man ligger så där skönt i solen och bara njuter. När man kan ta sig ett svalkande dopp i vattnet för att sedan gotta in sig i en skön handduk och soltorka.

Jag är svag för solnedgångar,  
men vem längtar inte till sommaren när man ser dessa bilder?

Jajjemän, jag har grävt i bildarkivet igen och jag drömmer mig fram till sommarens värme, solen och dess underbara solnedgångar. Jag längtar så!











2 kommentarer:

  1. Jag är en av dom som tjoar lite av lycka över snön som kommit. Fast jag måste erkänna att dom där FINA bilderna får mig att längta lite efter sommaren jag med.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjoa på du, snart är snön borta ska du se. ;) jag längtar väldigt mycket jag, men jag får helt enkelt vänta!

      Radera