tisdag 17 januari 2012

Mount Everest

Vaknar upp till en ny dag och går in till köket för att fixa frukost. Återigen påminns jag om disken som kan liknas med Mount Everest. Mount Everest har stått där sedan i lördags och varje morgon efter det har man suckat när man kommit in i köket, men man har helt enkelt inte orkat ta itu med det. Idag orkade jag inte se det så jag började diska lite, så nu kan det mer liknas som ett litet Kebnekaise.

Kvällen hos familjen Svensson igår var mysig. Det bjöds på varm smörgåstårta (sååå gott) och kaffe med kaka efter maten. Fick receptet på tårtan, så det ska jag nog kunna slänga ihop någon gång framöver.

Borde säkerligen göra mig i ordning men det tar nog ett tag innan jag orkar lyfta mig ifrån stolen här på kontoret. Ska in till stan kl. 12 och träffa finaste Hanna-Maria. Höjdpunkten på dagen tror jag minsann. :) Sedan bär det av till jobbet.

Jag har helt enkelt bestigit Mount Everest och ska nog erövra världen idag.
That's my day.

2 kommentarer:

  1. Du var dagens höjdpunkt för mig också! Så mysigt var det! Och snabb att bestämma maträtt var du också. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gör mitt bästa på att förbättra mig på snabbheten. :)

      Radera