torsdag 12 januari 2012

Livet Deluxe

Jag är ingen direkt bokmal men hittar jag en bok jag tycker om så fastnar jag ju självklart. Här hemma har vi ju inte överflödigt med böcker heller så det är väl inte så konstigt att det inte blir så mycket läsande. Jag köpte denna bok till Dalle i julklapp, "Livet deluxe". Det är 3:e boken som är skriven av Jens Lapidus. Första boken heter "Snabba cash" och andra heter "Aldrig fucka upp".

Jag har inte till avsikt att bidra med en bokrecension men det är helt enkelt en bok jag tycker om. Det ska vara spännande för att jag ska fastna. Det ska hända grejer, annars tappar jag intresset. Har inte läst klart boken än men den är väldigt bra hittills. Skulle tro att första och tredje boken är de bästa.


Annars ska det mest storhandlas, lagas mat och jag vet vad jag ska göra hela kvällen: tvätta. Måste ju vara det roligaste här i livet men det är gött när det är färdigt. Folk börjar undra vad jag önskar mig i födelsedagspresent, fyller ju 25 år snart. Får helt enkelt ta mig en funderare...

2 kommentarer:

  1. Jag vet redan vad vi ska köpa...Du kan aldrig gissa...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!
      Nu blir jag ju nyfiken. :) Dalle kvittrade något om att han berättat något som ni kan köpa. Men inte en susning vad det skulle kunna vara. :) men jag antar att det är så det ska vara. :)

      Radera