onsdag 4 januari 2012

Rött, sprakande rött!

Som sagt, jag blev sugen på rött nagellack men de lack jag sett på nätet var från äldre kollektioner men tror jag hittade ett bra tillslut! Har tidigare varit på Kicks för att rådfråga om smink men känt att jag inte fått rätt produkter ändå, men igår gick jag in för att fråga om olika färger på lack eftersom jag tycker att färgkartorna är missvisande. Fick jättefin hjälp av en kvinna som jobbade och jag blev så glad.

Har försökt att ta kort på flaskan med min kamera men det finns inte en chans att jag kan få rätt färg på det, så jag har snyltat foton på nätet. Även här skiljer sig färgerna så vi får väl se hur det blir i verkligheten.
Stylish I hope!


Trots att jag var ledig nyårshelgen så har min kropp skrikit efter ledighet. Så efter två dagar med jobb är jag ledig i hela TRE dagar. Obeskrivligt skönt. Morgonkaffet fick sig en lyxig twist då vi fick chokladpraliner från Sandra och Jonathan på nyårsafton, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar