tisdag 31 januari 2012

Kylig morgon

Gick och lade mig samtidigt som Dalle igår, 21:30(!) men hade jättesvårt för att somna. Nu äntligen är det morgon och Dalle har åkt till jobbet. Jag kunde inte sova mer men problemet var att det var så härligt varmt under täcket och iskallt utanför. Det enda sättet att rädda situationen var att springa snabbt som stålmannen till garderoben och hämta min OnePiece, snabbt dra på sig den för att sedan vänta in värmen igen.

Möts av soluppgången när jag kikar in i vardagsrummet och det känns skönt att inte behöva ta sig ut i kylan än, det är -12 grader ute. Idag är det jobb som står på schemat och efter det bär det av till fina vänner!
Jag kanske inte gör världens mest revolutionerande inlägg men en liten uppdatering blir det ändå. Det enda jag kan tänka på nu är nämligen frukost, hungrig till tusen.
So guess what I'm going to do...


1 kommentar:

  1. här kommer en hälsning ifrån Sälen. Viktor och jag har åkt skidor i -13 grader hela dagen. kinderna och hakan var helt vita av rimfrost när vi kom in i stugan igen. tur att man hade halsduken på sig. =)
    imon ska de bli varmare, bara -7 grader.
    ha det bra i kylan nu!
    // Carolin

    SvaraRadera