fredag 20 januari 2012

Fluffet

Det där med att platta håret är ju inte det roligaste jag vet. Det är fördel med långt hår för då gör det inte så mycket om man inte plattar det, det ser helt okej ut ändå, men jag trivs inte i det. Därför är det nu gött att ha kortare hår, tar inte alls lika lång tid att platta det och jag trivs riktigt bra med kortare. Kan det även vara så att jag är lat? Ja, men kanske det. :)

Nackdelen med kort hår är att man lätt kan tro att jag varit med om fem orkaner när jag vaknar upp på morgonen efter att ha lagt mig med fuktigt hår. Rätt stor skillnad på när jag plattat och inte, som ni ser på bilden. Med andra ord, platt är nice, fluffigt som en hårboll, inte lika snyggt. :)


Annars är det jobb på schemat idag och efter jobbet ska jag ta mig till centrum för att träffa Sandra och Dalle. Klockan 21:10 drar vi vidare till bion för att se Sherlock Holmes. Bra grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar